torek, 14. julij 2009

okoli mene je pisano

Rada bi bila opazovalec ljudi brez, da bi imela opravka z njimi. Ljudske gluposti so me vedno zabavale, edino sem se naučila čez čas, da to niso moje gluposti. Naj je glupson to, kar je... ni treba na vse možne načine nekoga spreminjati, rajše se zabavam z opazovanjem. Kdo sem jaz, da spreminjam nekoga, čeprav bil konkretno glup.
Zabavno je gledati psa v človeški obliki ali sužnja. Vse bi dali, da jih nekdo poboža ali gleda v njih tako kot so oni navajeni gledati ljudi. Z njimi je lahko manipulirati in vedno se najde shit oseba, ki manipulira z revčki. Enako je z osebami, ki so imeli traume v otroštvu... nenehna želja, da se jim da pozornost. Navajeni jemati, dali ne bi ničesar.
Zanimivo je kako je lahko velika razlika med inteligenco, ki prinese uspešno reševanje ugank oz. IQ testov in notranjo inteligenco. Za opazovanje notranje inteligence je bitno opazovati dejanja. Takšna oseba bo opazila neke lastnosti pri drugi osebi, pri sebi se pa sploh ne bo niti spraševala ali slučajno ima to lastnost. Takšna oseba nima samokritike, za vse so krivi drugi... obnaša pa se kot žrtev. Pri besedah običajno imajo visoka moralna načela, pri dejanjih pa glih obratno. Rajše npr. jamrajo in krivijo druge kot pa da bi nekaj naredili... takrat pa ne bi bilo jamranja. Žalostno je gledati osebe, ki uživajo, da druge prikrajšajo. Radi imajo moč, vladanje nad drugimi, občutek višje vrednosti. Takšni osebi ni treba pokazati ranljivost, ker se takoj prelevijo v svojega vzornika oz. tistega, ki jih je takšne naredil. Zdi se mi, da notranja inteligenca in IQ sploh nista povezani, vsaj tako sklepam na osnovi posmatranega vzorca iz moje okolice.
Zadnjič sem se pogovarjala z osebo, ki se ima za tolerantno, miroljubno, duhovno razvito osebo. Ta oseba je moškega spola in velikokrat se pogovarja o nepravičnostih tega sveta, kar se tiče žensk. Če pa nekaj debatira z žensko osebo, potem veselo uporablja argument v smislu, da je sogovornica ženska in ni načina, da ona nekaj razloži moškemu. Zanimivo je biti duhoven in razvit samo ko ti odgovarja. Temu bi rekla praktična duhovnost.
Zdi se mi, da vseeno je neko ujemanja ljudi na tem svetu. Za vsakega se najde njegov par ali protiutež... Samo pogledam malo boljše in vidim, da tisti, ki mene izkoriščajo vedno imajo nekoga močnejšega za katerim tekajo na komando. Za nič mi ni treba skrbeti, vsak dobi kaj si zasluži... to pa osvobaja. Svet je preprosto lep. Še lepši je, če ljubiš ali si ljubljen.
Equilibrium... not yet.

Ni komentarjev:

Objavite komentar