petek, 10. julij 2009

zgodnja

Po dolgem času sem prišla v službo eno uro prej kot ponavadi. Ne morem verjeti sama sebi, da se je to zgodilo. Včeraj in predvčerajšnjim sem imela dopust. Včeraj je bilo neplanirano, ker enostavno nisem mogla zbrati dovolj moči, da opravim jutranjo Prakso ob petih zjutraj in grem tako nenaspana v službo. Poklicala sem in si uredila še en dan dopusta. Končno sem se naspala.
Včeraj sva z ljubijem bila na koncertu Magnifica. Veliko playbacka, komadi podobni, malo je zmanjkalo glasu Magnificu... kakorkoli, ni bilo glih tako slabo, vseeno sem na nek način uživala. Odličen je bil ko je oponašal Kreslina. Tip ima smisel za humor. Smejala sem se tekstom in se spraševala ma kako mu je to padlo na pamet. Pač Magnifico.
Včeraj je bil lep dan, pa ne mislim na vremenske razmere. Enostavno, dan je bil lep. Tukaj nič več ni za dodati. Današnji se je tudi začel lepo. Srečna sem, čeprav se bojim to napisati oz. priznati... praznoverje, ni drugega opravičila.
Equilibrium?!... not yet z nasmeškom.

Ni komentarjev:

Objavite komentar